soon its over

sitter här med min näst sista frukost i lägenheten. havregrynsgröt,, mmm.
blir mycket att göra idag, hanna kommer på besök efter jobbet, hon har ju numera börjat jobba dagtid, vilket jag tycker är bra :) efter de ska jag göra köttbullar åt en annan vän och sen får de bli hela slanten till att packa.
jag har redan vart hemma med en massa kläder, men de känns som de aldrig tar slut. en hel resväska å andra väskor, shiises, hur ska jag lyckas packa till alanya på 20 kg? de kommer aldriggå?! nåt tips?


snackade med en kille igår (genom min chef i alanya) å han skulle visst bara stanna 1 månad, är de lönt? jag hade inte velat åka hem efter en månad, fyy. vi har de bra vi fyra som ska stanna så länge, jag längtar efter sol nu, de börjar bli trist det här.

nu är de dags att dra till jobbet, ska inom sofia på hemvägen från kappa, synd bara att hon inte är hemma, va längesen jag träffade henne.

ses! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0