vilken vurpa!

vilken dag, kom hem från jobbet och började packa lite småsaker, sedan kom carina å jocke å hämtade soffan, brorsan kom å alla sakerna bars ner till släpet.
de kördes hemåt (som nu är möllegatan) och jag fick springa upp till hanna för att köra henne tlll julbord i unnaryd.
kom hem, packade lite till, jag å papi åkte å handlade, sedan iväg för att hämta lydia som skulle med 400 bussen, sen va jag å papi äntligen hemma och kollade på kära idol-finalen. såg dock inte lisa och co nånstans, hah, stor risk NOT.

sen ringde hanna när hon ville hem, men nu kan jag säga att de är skönt att se sängen som väntar där på mig, är något bra trött nu! de va hanna med på vägen hem, haha,
när jag släppt av henne och skulle backa ut från garageinfarten så vinkade jag på henne, la i backen, kollade bakåt 1 sek, sedan fram igen, men hanna va borta, såg ett par stövlar framör bilen och där låg hon! herre min va kul de va, shit, hon såg ut som en snögubbe, ja fråga. "gick de bra,?" (tummen upp från hanna) -"de va halt" haha, där kom skadeglädjen igen, muha!

imon blir nog en bra dag om den blir som jag tänkt mig, men nu ska jag sova!

gonatt!!
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0