fredag

nu vart de gjort, mensur ela och josse har åkt hem efter en kväll med pizza idol och annat nice :) tror de kommer bli tipptopp i alanya hörni :) feeling I have

nu en annan sak jag frågar mig själv hur många gånger som helst i veckan;
-när ska jag få se sex and the city filmen? ha? jag och maje brukar prata om de på jobbet, hon har sett den, men vi ska se den hela tiden säger vi, men icke blir de av!

sitter uppe nu, klockan är 23.43 och jag är inte trött ännu, men borde va de. nyfiken på hur morgondagen kommer bli, Ina kommer hit framåt tre, måste se till att vara klar by then. ordnar sig alltid. :P hon får komma hit med redbull, sitt glada humör och smakråd..(inte lätt de där) inte som i alanya, bara slänga på sig nåt lätt, lite mascara och dra borsten genom de då underbart långa håret och bara sticka ut i friheten och leva livet. varför är de så stelt här hemma? här är de knappt pussar på kinden när man ses, kramas man kanske man får baciller? eller?

alanya is freedom



PUSS


Kommentarer
ina så klart ;)

I miss the kiss on the cheek part

2008-10-25 @ 10:18:54
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Michaela

ohhh jag vill åka nununu!

2008-10-28 @ 20:23:37
URL: http://mnylin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0