jobb

ah, nu är denna dagen avklarad äntligen. började 5.45, men inte så trött som jag borde varit. fast jag nanade ju ganska tidigt igår, såg inte ens utröstningen på idol :O
blev ett litet brake vid 12.15, men sen va de bara att cykla ner igen vid halv tre och sen va jag hemma halv fem. såå nu kan jag slappna av. tills imon vid 10 när jag ska va tillbaka igen. hah!
nog om de, ikväll blir de lugnt, hoppas sofie kommer ikväll å skvallrar, träffades ju lite idag morse på jobbet hii. kan bli en runda till kära kitte med co också, de hade vart nice som fan. längesen grabbs ♥

träningen min då? HAH! men jooo simningen går ju bra iaf, resten är väl typ katastrof. men även fast de inte känns så så närmar sig alanya med stormsteg så jag måste skärpa mig, jag vet jag säger de varje helg, men de är ju då man äter så god mat å grejer! you only live once ;)

de jag ser fram emot mest nu är årsfesten om en vecka, ska bli så väldans kul, över 100 pers kommer, micken kommer knappast ligga stadigt i handen min..

take care soldiers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0