leaving for the sun!

yes, I am! 13 oktober är ett heligt datum i mitt liv nu ;)
kommer vara i Alanya♥ mellan maj-september på riktigt nu. Menzur va precis här och hämtade min del av handpenningen :) thats nice! så ingen kan ta lägenheten från oss nu. :P

annars va de 25årsfest i lördags..jättekul =) förutom hemfärden haha. men fick min pratstund med kitte iaf, en sisådär 30 min typ, shit, va vi pratade haha! om vad? haha!
igår sov jag i stort sett bort dagen, eller kvällen iaf. såå trött.
och idag har jag inte gjort nåt vettigt känns de som, men vad ska man göra när de regnar och är grått hela tiden? blir tokig och längtar till maj :D

ska jobba 7 dar denna veckan :/ får väl gå, behöver pengarna right now so..

see you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0