helg

helg igen. sitter hemma hos mor å far å gör ingenting. askim och jag va hos mej nyss å åt kina mat å kollade på film, 27 dresses blev det. bra film :)
måste sova om ett tag, ska upp å jobba imorn (trots lördag) hylterallyt imorn och pågarna måste äta, de görs på nissakanten. ska bli kul för maje kommer jobba med mej =)


missar viktig match mot laholm imorn, men jag tror tjejerna grejar det, jag känner de på mej. <3


annars blir helgen lugn de som blir över blir till att spela match med b-laget på söndag, sen blir de nog bara slappe framför tvn skulle jag tro. join?



kanske att de inte dröjer 3 månader tills jag behöver flytta, få se what happends.

sleep tight!

güle güle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0