sommarvärme på trappan

damlaget åkte ihop med herrarna till ronneby idag. målet var ronneby brunn där årets träningsläger äger rum. men jag, jag är hemma. de känns lite sorgligt. har varit iväg på så många träningsläger i min fotboll. men är de slut på de nu? jag vet inte själv, jag vill så gärna få tillbaka suget och börja träna till nästa säsong. men vart ska jag hitta motivationen folks?
sorligt

vart å inhandlat some öl och grille tills imon, ska till ekebacken å grilla ju, ska bli sååå nice :)

imon blir de även tårtbak tills på söndag då vi ska fira mej å syrran lite, eftersom alla monsterungar är samlade här då ;) så de blir inte fööör många öl imon sabine ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0