vilken helg!

stressade på jobbet i fredags för att bli klara i tid, vi skulle ju iväg till wild west på kvällen med jobbet! vi blev klara i tid och sen va de full kareta och därefter stod jag på annelies baksida i solen :D
wild west va så mysigt, fint härligt stämning, lite show, och mycket god mat! de värsta va att dom ropade upp mej i micken så jag fick dansa linedance, men tvingade med mej nettan upp, tack nettan, men där va ca 20 pers till (fulla som stryk) så de gick knappt å ta ett enda danssteg! well well

igår va de upp tidigt å börja riva mossa, med far min =) de gick bra, lite träningsvärk idag men så ska de va.
större delen av dagen vart jag ute, efter mossan så va de dags för fotboll, tjejerna klarade seriepremiären galant, så gjorde även herrarna! härligt hylte!! men som jag saknar fotbollen nu, de gör nästan ont! men nu finns ingen återvändå, jag åker om två veckor, fatta två veckor, de går fort nu.

igår kväll va de bulls som gällde, hann sitta lite på uteseveringen innan dom stängde, så nu kan vi bocka de på listan :D

nu ska jag va lite social med farmor!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0