flytt

idag har jag och anna vart på stranden och grillat lite, typ 1 timme, HAHA! men de va mer än inget iaf. ikväll ska jag flytta in hos anna lite tillfälligt, ska bli underbart! imon blir de grillning på stranden heeela dagen och fixa kunder. för på kvällen blir de picasso som gäller. de blir en utmaning imon. anledningen att jag flyttar till anna är att de är BETYDLIGT närmre till jobbet och till stranden. sparar massa pengar på taxi också. plus att vi är 3 som delar på utgifterna när jag bor hos anna och emma =) jag gillar tanken.

tror att jag har fått ner de mesta i en liiiten resväska nu. men jag kommer la glömma hälften, märker de imon när jag ska fixa mej, men de får gå.

nu ska jag göra matilda sällskap lite innan jag åker vidare till emma på filmkväll. för ikväll blir de lugnt.

hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0