tiden går fort

en vecka har redan gått sen marie kom hit. det är helt sjukt vad tiden springer iväg här. eller känns de bara så eftersom jag själv ska bege mig hemåt snart? (hemska tanke)
har precis kommit hem från att ha sagt hejdå till marie vid green garden hotell, efter en vilsen tur med en lam taxichaufför så kom vi fram.

denna veckan har inneburit många restaurang besök, vilket har vart väldigt nice. picasso har ju självklart fått en hel del besök av oss. ikväll blir de lugnt. ska ta bussen till annas jobb senare för att hämta henne :D sen blir de att slå ihjäl några timmar med henne, vilket brukar gå jävligt bra! så imon blir de nog stranden för mig eftersom jag ska sova hos anna. jag har ju bara legat vid poolen nu den senaste veckan. de har vart hur skönt som helst. men nu är de slut på latheten och börja ragga folk igen I guess.

annars är de inte mycket nytt. allt flyter på bra här nere i mitt paradis!


Puss



Kommentarer
michaela

koooom hem nu frinde i miss you...

2009-08-24 @ 00:21:07
URL: http://mnylin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0