januari suger

varför kan ingen ringa mig med världens idé, hitta på nåt för fan, inte bara sitta hemma å tråka. stan lockar -500% på helgerna för de är så jävla kallt och aldrig nåt kul folk ute!

två som fått kicken på jobbet, va är de som händer? snart är vi bara fem stycken stackare kvar. sen drar jag också.. ( yeahjj) så dagarna är rätt långdragna nu, men jag kämpar mig igenom varje timme. efter jobbet idag stack jag och Cina å simmade, så himla skönt, va längesen jag gjorde de nu, måste ta tag i träningen, ;)

ikväll är de dags för något som förmodligen kommer bli superspännande handboll, de är de jag ser fram emot mest just nu, tragiskt! sen kommer ju aldrig den förbannade beställningen från HM heller..gaah, jag blir galen.

endel har ju nåt å se fram emot denna helgen iaf , chris brown, fan va jag är avis alltså! :/ lite surt att man inte beställde tickets!!

tjipp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0