new stuff is welcome

en avi låg å väntade på kökbordet idag när jag kom hem från jobbet! :)
-mobilen! tänkte jag helt glad! så jag åkte ner till pressbyrån och hämtade de lilla livet, har inte gjort annat ikväll haha, så nu har jag äntligen fått dit lite musica :P me love!


nu väntar jag bara på mer paket, fast med annat underbart innehåll kläder! want now! alltid lika kul att få hem nya grejer och pilla med ;)


igår va de kick-off med fotbollen, jag befann mig inte på plats..har bestämt mig nu, de blir inget i år. kommer jag sakna det? är de rätt beslut? de kan ingen veta, men de känns tråkigt och tomt redan. jag älskar ju fotboll!

funderar på att lägga mig i sängen och slå på en film, ? whatever de finns ändå inget vettigt att göra känns de som, vädret suger och jag är på kasst humör denna årstiden ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0