ingen efterfest

idag kom vi äntligen iväg på förfest hos Pia. hennes andra norska kompisar va också där. de va trevligt måste jag säga. fast några ville dra tidigare, men vi väntade till tolv som vanligt och tog taxi då. självklart började vi på queens, sen blev de casablanda (sorry brorsan). sen va de meningen att vi skulle dra till Auditorium (som stänger kl 6) med våra norska vänner som vi träffat på casablanca och dessutom sålt båttur till (15 pers). mensur ela och josse är på auditorium nu, men jag känner mig inte 100 % frisk så jag åkte hem istället. och här sitter jag nu och berättar om min kväll som har vart bra trots hur jag känner mig. tror min kropp behöver vila. men snart kommer hanna och lydia och då blir de ingen vila på 2 små veckor, som går så himla snabbt här nere. de är sjukt.
men nu ska jag ta å krypa ner i sängen och vänta på att dom andra festprissarna ska plinga på dörren och väcka mej framåt 7 tiden eller nåt ;)
take care!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0