sverige vs malta

idag gäller det fan att vinna över malta, så vi har någon chans här. sverige tröjan ska på ikväll igen,den ligger på mona lisa och väntar på mig.

igår va de en vilodag för oss i cikcilli, vi åkte till bazaren och shoppade loss. jag köpte mig ett par ed hardy skor, ett halsband och parfym (diskmedel) men de funkar med fejkparfym här nere :)

beachpartyt i måndags va lyckat, de va mycket folk. gratis mat och gratis dricka är inte alls fel. sen blev de lite mer förfest hemma hos anna och emma, med några killar som vi sålt biljetter till. sen blev de queens, lambada och robin hood, dom vanliga ställena. idag ska vi nog utvidga våra vyer och gå till bellman, och hoppas på att de är mer folk där nu än första veckan vi va där ;)



Kommentarer
Anna

Bellman it is! :D Dh - ajjamen!

2009-06-10 @ 18:49:14
michaela

mmm fjortisposen <3

2009-06-11 @ 17:38:10
URL: http://mnylin.blogg.se/
Mikael

Lambada????

2009-06-14 @ 23:02:38
Carina Gedda

Söting där! Saknar dig...nu har jag bara 27 dagar kvar att jobba på Nissakanten...Thihi!

2009-07-12 @ 23:41:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0