sverige?

nu är jag tillbaka i kalla gråa Sverige igen. allt känns overkligt! hur fort gick inte allting egentligen? de ska inte kännas såhär. känns som att vi inte har avslutat alanya ännu, fast vi åkt därifrån.

gårdagen va en av de jobbigaste dagarna jag haft i mitt liv. att säga hejdå är inte min starka sida även om jag vet att jag kommer träffa dom underbara människorna igen om bara några månader. men de hjälpte inte. söta michala och alex startade tårflödet, sen fortsatte de på casablanca. men jobbigast måste vart den underbara kramen och orden vi fick av murre på queens innan vi åkte hem för att hämta väskorna. fyy.

jag kommer inte kunna skriva mina ut mina känslor om hur mitt liv i alanya vart nu, det blir för jobbigt. men de kommer. varje inlägg kommer förmodligen dyka upp nåt nytt!

jag har min anna för alltid nu och next year is gonna be a good year (tonight is gonna be a good night)

nu ska jag kolla igenom hm-katalogen, ååh sånt har jag saknat! men inga vinterkläder här inte!

dyker de upp nåt jobb så får ni gärna skrika på mej ;)



Kommentarer
ina

Kan förstå det. Vi får ta och ses snart :)

2009-09-17 @ 22:45:45
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0