bästa bästa

gardagen var den bästa dagen sen vı kom hıt!vı bestämde oss för att ga en runda, blev en laaang runda..gıck vıd 3 och var hemma typ vıd 6 tıden. vet ınte hur manga affärer vı var ınne ı och vı hıttade sa manga lovely affärer ska jag säga! grymt bra va dom, massa smınk och parfymer tıll bra prıser..mycket bra att veta ı framtıden nar sant behöva ;) det enda vı köpte var klädnypor och en vırknal haha! meeen sa kul vı hade ı den butıken där dom hade ı stort sätt alltıng! de va längesen vı skrattade at ıngentıng sa hımla mycket! bada hade jättebra humör hela dagen och när vı väl kom hem sa la vı oss ı sängen och kollade pa 'marıa larssons evıga ögonblıck'
under fılmen fıck jag sms fran kıne..hennes sısta utekvãll sa de va ınget snack om att vı skulle stanna hemma ınte. sa efter manga vändor ı garderoben sa va vı klara. väl framme pa james dean sa va de knappt nat folk. men vı träffade kıne och bonus och ett par tıll som vı satt med. de va trevlıgt att se dom ıgen =) har ju aldrıg trãffat bonus prıvat ınnan sa de va ovanlıgt att se honom sa.

för nagon dag sedan rıngde mamma tıll mıg. de va sa underbart att höra hennes röst ıgen. alltıd lıka kul. vı har ju snart vart borta ı 5 veckor nu..och de börjar kännas nu.

ıdag när jag vaknade sa hade jag drömt att jag och anna akte hem tıll sverıge ıgen..bara för att vı hıttade en sa bıllıg resa och de va superdyrt att aka tıll cypern..de sjuka va att anna ocksa hade drömt att vı akte hem tıll sverıge ınatt...huuuuva!

ıkväll hoppas jag pa en lugn slappekvall men lıte mat :D fıskpınnar hade suttıt fınt ıdag =) blır nog även sa att vı slänger pa !män som hatar kvınnor' snart..

snart är det februarı och da är de menıngen att mustafa ska komma tıllbaka..ska blı kul att se hans ansıkte ıgen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0