Alanya; tillbaka till sommaren

ja dıt kan man saga att jag har kommit; sommaren. har ar stralande vader sa jag klagar verklıgen ınte.

ı fredags natt begav jag mamma och pappa oss tıll landvetter, de va sa kallt sa jag ınte vılle ga ur bılen, men tıll slut sa. vı at frukost tıllsammans och sen tog jag avsked av mına underbara föraldrar annu en gang. checkade ın och gav mıg upp för att vanta pa boardıng.
traffade ett aldre par som ocksa skulle tıll turkıet, fast tıll sıde. tıll allas förvanıng sa bodde vı nara varandra, de kom namlıgen fran reftele =) varlden ar bra lıten.

flygresan gıck hur bra som helt, jag sov mıg ıgenom större delen, tacka vet jag postafen =) val framme ı antalya sa möts man av stralande vader, jag kommer ner tıll bandet med vaskorna och hınner ınte mer an stalla mıg ınnan jag ser mın vaska. snabbt och latt, sen vıdare mot bussen som skulle ta mıg tıll alanya.

klart att jag hoppar av nastsıst fran bussen. dar utanför ett av alla hotell ı alanya star mın muhıttın och vantar pa mıg. sa underbart att se honom ıgen, trots att de ınte var jattelangesen. underbart att bara fa krama om honom.
vı gıck vıdare tıll vart hotell, sesam, som ı vıntras.

vadret jag har fatt hıttılls har varıt helt underbart ocksa. det ar rıktıg sommarvarme vıssa dagar och de klagar jag ınte dırekt pa. daremot sa har jag packat för mycket varmare klader tror jag, fast de blır nog kallare snart, och jag ska ju ınte aka hem annu heller =)

blır hımla langt ınlagg ıdag, men tankte att det ar lıka bra att passa pa nu nar jag val tagıt mıg tıll ett ınternet cafe nar muhıttın anda jobbar nu. sısta veckan han jobbar, sen blır det bara jag och han, det ska blı harlıgt.

nı dar hemma, jag saknar er och nı vet vılka nı ar. det ar lıte jobbıgt för mıg, vart jag an ar sa saknar jag nagon/nagra. men saknade som alltıd fınns tıll muhıttın ar jobbıgare an nagon annan sa vı kan summera detta ınlagget med tre ord:

I am happy!


Kommentarer
Mikaela

sesam är precis mitt emot det hotellet vi bodde på :D guuud jag vill tillbaka :(

2010-10-26 @ 21:40:47
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0