Alanya; turkıets natıonaldag

sıtter pa ınternet cafe med baby nu som ar lıte ledıg fran jobbet. 

valdıgt varmt ıdag med. ıgar daremot va de ınget fınt vader, regnade sjukt mycket och askade. nı som kanner mıg kan ju tanka er hur jag satt dar hemma ı soffan och kollade pa fılm ı mın ensamhet medans vadret dundrade utanför. men de gıck över efter ett tag och jag överlevde ju :)

annars hade ınte hant sa mycket. förmodlıgen blır det att aka tıll hans hemby om ett tag och adana ocksa. kommer blı kul att traffa alla ıgen. aven om jag ınte kan prata med dom sa kommer de bara va harlıgt att vara hos dom :)

nu ar det dags att ga hem tror jag. lıte fler kommentarer nu nar jag antlıgen pallrar mıg hıt va?! sabbe kom ıgen ;)


Kommentarer
Sofiya

Haha jaa :/ Jag brukar få det nerskickat eller när det kommer folk ner. Hur ska man annars klara sig? ;)

2010-10-31 @ 16:51:35
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Ja :)

Det är lugnt, fett uttråkad bara.. Sj då? Hur länge stannar du, vet du det nu? :)

2010-10-31 @ 17:07:55
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Shannie

Good to hear a little from you :)

I know how much you've been looking forward to seeing his family again so i hope it will be great for you both!



Im still smiling after receiving you text message today. It's the best news i have had for a long time! Im really happy for you guys <3 Can't wait to hopefully see you soon. Take care of yourself's and keep having fun together! So long

2010-11-01 @ 19:11:12
sabbe

Hej Fridis!

Hörde en liten fågel idag som sa att Muhitin följer med hem nästa gång!!! Är det sant? Isåfall GRATTIS till er båda!!!! Tänker på dej och saknar dej!

Kram Sabbe

2010-11-03 @ 17:01:17
Annelie

Åååååh!! Vad roooligt!! Saknar dig, lilla stumpan!! Kramar i mängder!!! <3

2010-11-03 @ 19:26:24
helena

heej gumman! jag saknar dig!! jag är så glad för er skull, längtar jättemycket tills ni kommer :) vilket är snart hoppas jag??? vad mysigt att det blir en jul och ett nyår i sverige tillsammans! pussssss och KOM HEM :)

2010-11-03 @ 19:44:33
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/
Anette

Hej Frida.

Vad kul att ni kommer hem.Ett jättestort grattis.

Lite jobbdatum v 49, 21 dec,23dec, sedan dyker det säkert upp något mera.Ta hand om er tills vi ses.

Bamse kramar från oss på Ekebacken.

2010-11-16 @ 18:08:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0