höst

igår kollade jag klart på första säsongen av the hills, så nu är jag typ beroende. så nästa gång jag träffar dej helena så får jag låna fler säsonger och kanske första boken i twilightserien? haha, har blivit tv och boknörd? aah lite kanske, men de är ju höst, då får man det! :)

ikväll blir de nog lugnt verkar det som, alla verkar upptagna idag så jag får väl sätta mig framför tvn och hoppas på nån bra film eller nåt

brorsan och dom har köpt wii nu, så jag måste allt upp där en dag och testa :) så förbered er på invasion, HAHA!



Kommentarer
Mikaela

Jaa! Nu har jag sett halva :) hehe.

jaså, så pass ;)

ooooo ja jobbet var underbart. Hehe.

2010-10-04 @ 09:25:32
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0