musiklektioner

kom och tänka på när jag gick i grundskolan och högstadiet, när jag spelade saxofon, gud vad jag älskade det! jag kunde längta hela veckan efter det. jag och ingrid spelade tillsammans, det va hur kul som helt. jag saknar det emellanåt faktiskt. jag har sparat alla noter och allting, ligger i en låda som jag gick igenom för några dagar sedan, varför har jag sparat allt det? hur mycket som helst är det. jag kan inte ens läsa noter lika bra längre som jag kunde innan, för innan va jag fan grym

denna låten brukade vi spela mycket minns jag:




denna var dock en klassiker när vi spelade i orkestern :) jag vet att allt låter hel nördigt, men det var det inte, det var så fruktansvärt roligt!!



Kommentarer
pia

Tror jeg drar 8 eller 9 november men er nok bare 1 eller 2 dager i Alanya siden vi skal til Hatay :) hva med deg?

2010-10-13 @ 22:26:50
URL: http://pialiv.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0