packa?

ja, resväskan har faktiskt kommit upp nu. känner att jag kan ta och lägga ner lite dag för dag. innan älskade jag att packa, men nu är det bara långtråkigt. har jag gjort det för ofta? ja, kanske. hoppas detta blir bland de sista gångerna jag gör det, just för att åka till turkiet menar jag. ;)

har vart och jobbat 2 timmar idag, ska tillbaka kvart i 1 och jobba till 3, jaja, bättre än inget, men de va tråkigt att lämna tjejerna för jag såg hur mycket dom hade att göra, men jag kunde inte göra nåt tyvärr.


Kommentarer
Mikaela

Ja nu ar vi inne pa vart tredje hotell för aret det ehter Prestıge och vi har betalat 1000 per vecka. Men det ar det vart. Sa sjukt fınt ınutı!

Vi har aven bott pa Glaros och senast var det best house!

Kramar

2010-10-18 @ 12:06:07
URL: http://melvan.blogg.se/
Sofiya

Jag tyckte oxå om att packa förut. Nu hatar jag det, skit jobbigt, haha.

2010-10-18 @ 13:14:55
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0