transfer krångel

så nu är transfer också bokad, finally, jävla krångligt det skulle va då, va inte på mitt bästa humör innan. hon skulle ju krångla så jag tillslut inte visste vart jag skulle knappt. jävla *****! ja sabine du kan väl gissa hur det lät här hemma, haha! men nu är det gjort iaf!

ikväll blir det lugnt, tror jag lagt ner det sista klädmässigt i väskan nu :) känns mycket bra, finns fortfarande lite plats över, blir ju till det sista som ska ner, typ plattång och liknande. blir nog kanon!

imon blir det jobb igen, massa sjuklingar överallt! så de blir väl sista passet innan jag åker I guess, tackar man ju inte nej till, lite extra stålar i november.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0