words can´t bring me down

hemma från jobbet nu, blir bara lite idag, för jag ska va tillbaka redan 12.15 det blir bra :) lite extra tid idag, de gillas. nu så nära inpå resan så kan de inte bli bättre. tiden går jättefort och jag vet inte ens om jag hinner pacla? haha! tur jag började igår då kanske. bara lite småskit som ska i nu, de sista som inte är tvättat då :) de känns bra, inte alls så mycket i väskan trots att de mest är varma kläder. jaja, nog om det.

ja är glad idag, känns härligt, trots att de regnade som attan i morse. men nu har det avtagit iaf,men kallt som satan är det ute. ska bli skönt att åka till baby där det är lite varmare iaf :D


Kommentarer
Sofiya

Ja de e så de ska va ;)

2010-10-19 @ 11:11:48
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0