you are always on my mind

då var man hemkommen från jobbet igen. men idag blir de inte att gå och lägga sig. kom ju ändå hem lite efter 10. så de får bli såhär. har gått bra idag också, va lite mer att göra idag, men de va bara roligt.

igår va jag hos brorsan med familj, vi lagade tacos och kollade på film. salt, med angelina jolie, mycket bra film faktiskt. jag hade stora förväntningar och jag blev faktiskt inte besviken. hon är en grym skådis och för att inte tala om hur jävla vacker hon är!

nu jobbar jag inte förrän på onsdag, men jag har nog lite att göra de andra dagarna ändå, avresa börjar ju närma sig också, under 7 dagar nu, de känns bra och tiden har gått så himla fort. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0