flytt

nu kan jag lugna ner mig lite mitt i allt flyttstök haha! man vill ju gärna få gjort allt på en gång, men alla vet ju att det går bara inte hur mycket man än vill.

men vi har kommit iordning ganska så bra måste jag säga. vi var ju 6 stycken som hjälptes åt att bära igår, stort tack till er som hjälpte oss, det betyder mycket för mig!

selim och helena stannade en stund efteråt också, efter att vi fått ihop soffan. sen käkade vi flyttmat = pizza. det smakade mycket bra, hungriga som vargar va vi.

sen var jag trött som bara den och gick och la mig i hyffsad tid ändå med tanke på att jag skulle börja kl 7 idag. =)

blir tidigt imon också, men det är härligt att komma hem tidigt så!

bilder kommer när jag hittat sladden i allt stök haha! sorry



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0