hylte it is

idag ringde jag och sa ja till lägenheten, så vi flyttar in 1 augusti om allt går som det ska, inshalla!

idag är moster och morfar på besök så nu är det grillning på gång. blir bra det här. får se om jag hinner en sväng inom min fina helena senare också =) jag har ju sovmorgon imon (välbehövligt)

annars inte så mycket att uppdatera er om, men tycker det är lite dålig update av tjejerna som är utomlands, fast jag vet ju själv hur det är, man tar sig inte tid att sätta sig vid datorn. jag bloggade inte så mycket när jag bodde i turkiet heller, så jag ska inte klaga för mycket ;)



Kommentarer
Anna

åååh, jag vill också hitta en lägenhet från 1 aug :( hur ska man hitta nån?! känns omöjligt

2011-07-04 @ 19:36:02
URL: http://annaforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0