pizza

trött som en gnu är jag, men efter en dusch så blev det bättre iaf. blev 11 timmars jobb i lördags sen kanske 4 timmars sömn för att åka och jobba idag, suck va sliten jag känner mig.

idag fick baby sitt körkortstillstånd så nu är det bara att gasa på, tog en runda innan idag och jag tror inte detta ska bli några problem sen. den som lever får se

helvetisk dag på jobbet idag, inget gick som jag ville. allt gick väl bra och inga konstigheter, men jag var bara så less. kan inte skriva ut det här ifall någon känner sig träffat, men PALLA! usch, ville bara hem och dra täcket över huvudet typ.

nu blir det snart pizza med familjen, det ska bli mys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0