trött

i fredags var jag ju ledig och efter muhittins jobb så åkte vi in till stan. gick lite på eurostop och hittade inte så mycket egentligen. en jacka till baby iaf. sen åt vi på max, så underbart gott haha! sen blev det bio, bad teacher, helt okej film faktiskt. cameron diaz är ju alltid bra i sina filmer. så det var en helmysig dag  =)

igår började jag jobba kl 14, så härlig sovmorgon där. men det blev ganska sent ändå på jobbet,, kom därifrån halv 1 på natten så jag var hemma lite innan halv 2. idag hade jag tur att börja kl 12, men jag är fortfarande trött måste jag säga.  kommer väl bli en lång dag idag med. men jag vill hem så tidigt som möjligt idag så jag hinner träffa muhittin lite innan han ska iväg ju.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0