just miss the feeling

antingen så har mina vänner redan vart utomlands i år, andra ska åka och många planerar vart dom ska åka och när. det gör lite ont i mig när jag vet att jag inte kan komma iväg i sommar. enda sedan jag slutade högstadiet så har vi vart utomlands på solsemster varje sommar liksom. det vill säga 8 år. så inte konstigt att det svider lite.

jag vet också att jag inte kommer åka till turkiet på solsemester, isf om vi ska hälsa på muhittins familj eller släkt men inte en semester till alanya, jag är mätt på det nu. enough is enough.

jag hade ju gärna upplevt nåt annat med honom, även om jag har varit där innan så spelar det ingen roll, det kommer bli helt nytt tillsammas ändå. portugal lockar hårt, även grekland och spanien. time will tell



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0