lugn dag

idag har det varit väldigt lite att göra på jobbet, så jag stängde tidigt och gick hem halv 6 redan. helt öde var det verkligen. så det blev tidigt hemkomst vilket känns väldigt skönt för en gångs skull. jag har många stängningar denna veckan för alla vill byta. imon igen, för en tjej som skulle på student, jag har ju ingen att fira så varför inte? det är lugnt på kvällarna på jobbet med så det är helt okej faktiskt. bara det att busstiderna suger så det är inte lika kul. måste införskaffa oss en bil snarast, särskilt när vi fått nya tider på schemat på helgerna. sen ska ju baby börja övningsköra snart också, svenskt körkort är ju ett jävla plus på denna arbetsmarknaden. helst sjukt egentligen.

hörde också idag att det ska bli massa ändringar i busstabellerna. så vi får väl se om det blir bättre eller sämre nu då. norra station skulle ju helt försvinna med, det hade jag verkligen iiiiiiiingen som helst aning om.

nu blir det lite nätshopping, eller jag ska iaf kolla, me love!


Kommentarer
Angie

ja dem ska ju öppna ngt resecentrum vid posten- rakt över tågstationen if u know?



Skönt o sluta tidigare =)

Hoppas du får en soft helg...

Kram

2011-06-09 @ 22:05:01
URL: http://canimyaa.blogg.se/
Angie

hahaha, du jag vet faktiskt inte när dem stänger Norra station... :P

Hmm, ja du igår tog min syster studenten & ikväll blir det nog bara soft, kanske ngn uteservering =)

hahaha, Heeeeeeeeeeeela helgen :P stakkarn, men tänk på pengarna ;) Hoppas du haft lungt på jobbet...



Ciao

kram

2011-06-11 @ 14:11:31
URL: http://canimyaa.blogg.se/
Angie

ja klart men inte tillräckligt för att få dem jag vill ha :P heheh...

men bättre än inget ;)

ja absolut, jag har ju en etta nu, men på 43 kvadrat, men jag tänker ju framåt liksom, M kommer ju komma efter lumpen och vill ha större! dessutom har jag två katter :P får panik i denna lgh haha.... :)

Take Care...

Kram

2011-06-13 @ 15:12:58
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0