midsommarafton 2011

vart en konstig dag idag. började med att bilen inte startade i morse 07.05 och jag börjar ju 07.30 idag! herregud, sprang upp och väckte muhittin som hoppade upp ur sängen och skulle hjälpa mig. till slut kom en granne ut och hjälpte oss med startkablar. snäll som få! men jag ringde jonas i panik och snäll som han är så hämtade han mig. vilken toppen chef man har!!

det vart ganska lugnt på jobbet idag ändå, men en del golfare var ute på banan ändå, men inte mycket lunchgäster däremot. men det hade vi inte räknat med heller. så jag hann med halv 3 bussen hem idag, det var nice.

hem och hämta baby för att åka till ica maxi och köpa gotte tills imon. så nu är allt fixat inför morgon dagen iaf. helena kommer med drickan imon också, så det här kommer bli hel nice!

provade att baka såna däringa makroner idag också, och det blev lyckat. muhittin gillade dom och det är ju inget dåligt betyg =) söta kakor måste jag säga alltså. men det tog lång tid, men de va de värt då :)

nu blir det snart sängen känner jag. har vart en hektisk dag som började i panik då med bilen haha.

hoppas ni haft en fin midsommar iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0