torsdag 16 juni

det blev tyvärr inge bilder igår på arsfortet då vi låste in alla värdesaker och det gick inte ha något på sig. meen hur kul som helst var det även om vi inte vann (kan inte riktigt förstå att jag säger det, men iaf)
vi blev indelade i blandade lag och sen var det bara att köra för fullt i 2 timmar. det låter ganska mycket men fan va tiden flög iväg. tror vi klarade 4 celler eller nåt sånt, herregud, det var inte lätt ska jag säga haha!

idag är jag ledig och det är så himla skönt, sov utan att bli väckt av alarmet, förutom när muhittin skulle till jobbet då, men  jag somnade om snabbt när han hade gått. det va skönt. innna vart det ju alltid tvärtom.

jag tror jag  åker hem till hylte lite i eftermiddag. var längesen jag träffade mamma och pappa. så får det nog blir. prata lite viktiga saker med dom också. saker förändras ju för oss hela tiden. så vi ska se hur vi ska lösa detta på bästa sätt nu.

imon kommer bästa helena hit :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0