god morgon!

ja idag blev det en tidigt morgon för mig som inte brukar "behöva" gå upp någon speciell tid, men nästa vecka så ändras det när man börjar jobba igen :) jag var upp och käkade frukost med M idag, sen körde han till skolan. vilket underbart väder vi har idag igen! =)
man kan inte annat än bli glad när man ser det. så det blir nog en löprunda nu på förmiddagen istället. så är man ledig hela dagen sen och kan vila eller vad man nu vill hitta på.

har lite andra saker jag ska fixa med idag.
M har också saker att göra idag efter skolan, hoppas att allting kommer att bli bra, känner jag han rätt så blir det toppen :)

slog på tvn lite lägligt igår, eftersom jag inte ville kolla på ishockey med mami o papi så gick jag ner, och vips så började ju desperate housewives, som är så jävla bra! visste inte det skulle börja igår. :)
idag börjar en annan favoritserie, greys anatomy, hoppas denna säsongen blir lika bra som alla andra.



Kommentarer
Mikaela

Han läser tydligen B.. bad honom fråga, så det är väl okej ändå. Han kan hoppa in igen på samma nivå, tror jag, är dock inte helt säker och som du säger kan han säkert hoppa över det han kan i så fall :) Vi får se hur dte blir helt enkelt!!

Det är bra med oss annars, hoppas det med er med!! :)

2011-03-16 @ 18:04:54
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0