hängig

det blev ett träningspass idag, det var riktigt skönt och uppfriskande. känner mig aningens förkyld och att det kanske kommer bli nåt av det, vilket jag verkligen inte hoppas när jag snart ska börja jobba. vore ju typiskt.

det har blivit en riktigt slappe dag idag, vilket är skönt också. tvättar och diskar och håller undan lite, för det behövs ju det med även om det är tråkigt.

just nu vill jag bara ha nyheter om lägenhet, varför ska det vara så svårt och krångligt? men det känns ju närmre nu än innan iaf, det är himla skönt.

jag har jian abstinens, jag saknar dig girl! men snart bor vi nog i samma stod, då blir allting mycket bättre! =)

nu får det blir tvn som underhållning, kroppen orkar inte riktigt göra någonting, men just det, det var ju tvätten först, haha!


Kommentarer
Helena

saknar dig hjärtat.. kommer hem till hylte i början av nästa vecka <3

2011-03-19 @ 23:21:46
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0