hanna <3

igår åkte jag hem till hanna för att mysa lite :) tog med kebabtallrik och vi blev mätta så vi trodde att vi skulle spricka båda två haha!
hon fick ihop sista delarna till sängen nu, sån fin säng :) som jag också ska ha en gång i framtiden när vi äntligen har flyttat, :)

idag känner jag mej lite krasslig, men det börjar nog ändå bli bättre tror jag, så vi får se. ändå ingen träning idag som tur är, för här snöar det på bra, har till och med lagt sig på marken nu ju, det gillar jag verkligen inte! jag trodde ju att våren va på väg.



Kommentarer
Anna

Svar:

Jag är så uttråkad och trött på att sova hela tiden! Därför! :P

2011-03-09 @ 13:53:14
URL: http://annfor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0