let´s get lost

idag var det bara jag och chefen på jobbet, jag vart lite nervös måste jag medge eftersom jag inte är en utbildad servitris, men allt gick över förväntan och chefen var mer än nöjd, så det är väl bra betyg va? =)
imon är jag ledig så då blir de lite annat som ska fixas.

när jag kom hem hade älskling goda nyheter (och en dålig, men jag är inte såå förvånad över den) däremot dom nya, det gillas. jag säger inte mer om det nu eftersom vi inte vet något mer om det nu, men ska berätta senare vad det handlar om. kanske :P

jag måste erkänna att träningen verkligen tar stryk av jobbet, jag är så himla trött när jag kommer hem, först springa runt på jobbet och sedan sitta i en bil för 45 minuters resa hem, ni förstår ju att man är trött när man kommer hem.
men imon så får ja ge mig ut och springa lite. det blir kanonbra, jag rör ju mig bra annars på jobbet med!

födelsedagsplanerna går inte riktigt att planera, haha. önskar att det var färdigt och bestämt, MEN jag vet ju inte hur jag jobbar den helgen?! jobbigt när vi inte är mycket personal, men jag tackar inte nej till pengar heller, men jag firar ju gärna min dag ihop med mina fina också!



Kommentarer
Helena

jag är så stolt över dig Frida :) jag visste att du skulle klara jobbet galant.

2011-03-28 @ 23:05:19
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/
Zandra

Jag försöker i alla fall ;)

Jag ska plugga till undersköterska hade jag tänkt mig :)

Få se hur det blir väntar på ett mail så jag kan boka en tid hos syo.

Känner att jag vill komma igång med något!



HUr går det för dig på jobbet?

2011-03-31 @ 11:24:29
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0