surfin u.s.a

har kollat runt lite på nätet för jag har inte mycket annat för mig, nätshoppa är kul, fast roligast om man köper såklart, jag har bara tittat..hehe.
har en ny sida som jag inte kollat på innan, hittade lite fina grejer;



jag är iof ute efter en rosa kavaj mest, det var därför jag kikade runt, haha. nån som kan ge mig ett tips på vart man kan hitta det? kavajer finns det gott om men inte en rosa som jag vill ha, en persiko färgad går också bra.


det var egentligen meningen att jag skulle kolla upp några bra filmer, sugen på att kolla på film som innehåller denna skådis som enligt mej är en av de bästa barnskådisarna i världen, trots att hon nu blivit rätt vuxen.





Kommentarer
Zandra

Gud vad snygga kläder. vilken sida är det?

Kram

2011-03-28 @ 22:24:11
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Mikaela

Jaa, det är samma för mig. Brukar alltid boka upp mig som fan! Nu får jag väl satsa lite extra på plugget istället kanske :) och träffa lite folk också såklart :)



Han åker på mån dag, den 4e. Så inte långt kvar alls nu :(:(



Nää det har jag inte irktigt.. måste få se semesterlapparna på jobbet, sen kan jag börja planera!



Puss o kram

2011-03-29 @ 08:09:11
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0