tillbaka till verkligheten

nu är jag hemma efter en lång dag på jobbet. kändes nog extra lång dels för att jag inte är van vid att jobba längre och för att jag inte mår 100 % bra heller. men det är bara att bita ihop. jag älskar ju att jobba.
mötte upp jonas och my och vi satte igång direkt! det var att putsa och feja som gällde och fylla på massa grejer! vi tog lunchrast och åkte iväg till ringenäs golfklubb och åt middag, det var uppskattat!
sen tillbaka och fortsätta lite till.
tyvärr så ska my bara jobba drygt 2 veckor med oss, sen starta eget, som jag är säker på kommer gå jättebra. det är tråkigt att hon  ska sluta hos oss, hon är verkligen en toppentjej!

nästa jobbpass är på fredag, det blir iaf några dagar i mars, det gillar kontot i april iaf =)

nu ska jag försöka kurera mig på bästa sätt! får se hur det går!


Kommentarer
Mikaela

Aa jag förstår verkligen inte heller! :S



Ja så irriterande. Jag håller mig till dom som ger positiv energi och det känns ömsesidigt liksom :)



Men det är skönt att han går i skolan och det går bra. Segt med jobb såklart, men det kommer väl förhoppningsvis snart! Synd att Sverige verkligen inte tar till vara på den arbetskraft som finns här i landet!! Bara för att de råkar heta nåt främmande :(



Puss o kram!

2011-03-24 @ 09:49:52
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0