våffeldagen

nu är jag hemma från dagens jobbpass som gick mycket bra! allting är i stort sätt förberett tills imorgon då vi öppnar =)
dagens pass imon är mellan 8.30-15 eller något sånt, det blir kanoners! även om det är lördag så känner jag inte att det är jobbigt, jag har ju inte jobbat på länge nu så. så därför gör det inget att jag jobbar på söndag heller, hehe!
 cash is king!

just det, idag är det våffeldagen, det måste man ju bara äta idag då jue! ska tvinga baby att käka det senare då vi faktiskt är ensamma hemma ikväll = myspys!



Kommentarer
Emmeli

Jaoo vi har vart tillsammans ett tag men det har vart lite ostabilt så inget jag har "gått ut med" :P

Får se vad som händer när jag kommer dit :) Tack så mycket kära du! Hoppas ni har det bra.

2011-03-25 @ 17:13:39
URL: http://emmelithorner.blogg.se/
Zandra

Ja det var dig jag menade ed Frida ;)

Ja det känns jätte skönt. Nu är det bara ett jobb till mig med så blir det hela mycket bättre.

Så i morgon sätts det i gång på riktigt för dig :)

puss

2011-03-25 @ 18:34:05
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0