vårkänslor!

efter middag och lite tid så mår jag faktiskt bättre :) det är jätteskönt ute så man blir ju på bra humör om inte annat!

ikväll ska jag träffa hanna, alltid lika trevligt. hon ska slänga i lite färg i mitt hår så jag är snygg till öppnigen på lördag :) viktigt att vara fin bland fint folk om ni förstår vad jag menar! det blir nog grejer det, blir säkert massa gossip som muhittin alltid säger, men de är ju så vi tjejer funkar, haha! big brother med om jag inte misstar mig, hanna brukar kolla på det så :P

nu ska jag göra mig en chai-latte och sätta mig och lapa lite sol tror jag



Kommentarer
Sofiya

Sv: Ne men precis. Det störde jag nog på mig mest. Hatar när man inte får reda på något i slutet.

2011-03-24 @ 14:07:12
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Sv: Det hade jag också, blev skit besviken haha

2011-03-24 @ 14:21:43
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0