kaos i haverdal

igår blev vi verkligen invaderade av folk vid 1 tiden, shit! allting tog slut, vi sprang med allt hela tiden, dom var som gamar, jag lovar! helt galet. allt tog slut hela tiden; tallrikar, ätrsoppa, grädde, bestick, you name it. mitt i allt började det brinna också! haha, sättet hur linda skulle släcka det går vi inte in på, men fan va vi skrattade när hon berättade haha!

blev inte mycket mer update igår, men jag hann inte, hade lite annat för mig igårkväll :) idag blir det ett stängningspass, vilket verkar bli lite senare idag, så tyvärr hinns det inte med något gym, så det får väl bli på måndag då eftersom jag jobbar hela helgen. men på måndag är jag ledig igen. då jäklar ska jag ta tag i det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0