uno

idag vart det inget roligt väder att vakna upp till, inte så mycket att göra åt det och jag ska ändå jobba så. jag jobbar heeela denna långhelgen, suger lite när muhittin är ledig.

igår va jag hälsade på hemma hos brorsan en sväng, så mysigt. direkt när jag kom skulle saga spela kort, ovanligt att hon ville spela spel? nej haha, varje gång. men det är så mysigt, uno blev det. det slutade med att jag och brorsan satt och spelade tillslut haha!

vi var också en runda hos mamma och pappa igår. muhittin hälpte pappa i trädgården och jag och mamma satt inne och kollade på fotboll, haha, precis som det ska va ;)

nu ska jag fixa mig och sedan åka till jobbet!



Kommentarer
Mikael

Alltid kul att spela kort :) vem vann flest gånger :)

2012-04-29 @ 20:44:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0