Magnus Uggla

man måste ta vara på det som erbjuds här i livet, artister som gör konserter, stora som små. för en dag kan de vara försent. jag ville så gärna se michael jackson live, en liten dröm jag hade. jag tog aldrig tag i det och nu är det försent! så man måste ta vara på sånna tillfällen även om det är en fotbollsmatch man vill se, artist, ja vadsomhelst! man vet aldrig när det kan vara för sent!
 
Ja han har alltid varit en idol sen barnsben, hade massa olika skivor med honom hemma och sjungt med i hans låtar. han är ju lite av en legend i Sverige, inte sant? =) så mitt nästa steg kommer nog bli att se hans krogshow i sthlm, jag är grymt sugen, någon som hänger på!?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0