2012

första inlägget detta året. har inte hunnit blogga nu sen i lördags, det har verkligen vart fullt upp! nyåret firades ju i göteborg, på trädgår´n! det var verkligen riktigt bra! musiken va allt man kunde önska sig och jag dansade mig igenom stort sett hela kvällen, kan säga att jag hade ont i fötterna efter att ha dansat ii high heels hela kvällen, men det är så det blir och det visste jag ju ;)

vi kom hem igår runt 16, även om jag haft det toppen i göteborg så var det ändå skönt att komma hem till sitt eget, lägga sig på soffan tillsammans med M och slappna av framför tvn och sedan lägga sig i sin egna säng. Jag har sovit jättebra inatt, har inte gjort det på några nätter nu,men så är det ju när man har fullt upp =)

bilder får bli senare, för jag har inte många bilder på min kamera från nyår måste jag erkänna, och jag är inte förvånad haha!

Tack alla ni som gjorde mitt nyår så bra! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0