hemkomst

det blev en mysig hemmakväll hos mamma och pappa igår. pappa hade gjort sin speciella köttfärs/potatis gratäng som är så underbart god varje gång! igår var absolut inget undantag. efter det blev det gladiatorerna, så bra =) har älskat det sen jag var liten, lite skrämmande med skadan den ena killen fick på första grenen.
efter det blev det film, natt på museet 2. haha, helt okej film detta också faktiskt.

idag blir lugnt, ska försöka få upp tavlorna jag köpte på gekås igår =) bild kommer senare.
sen kommer helena hit när hon masat sig hem från halmstad. sen ska vi iväg och hämta hem min andra halva som kommer med båten från danmark idag. ska bli skönt att få hem honom (jag vet, han har bara vart borta 3 dar) men när man är nära varandra så mycket som vi är, så känns 3 dagar som en evighet!

later


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0