skärpning!

dålig uppdatering, sorry, ska skärpa mig.

i veckan blev det en  del träning ändå, så skönt. 3 gånger är bra,för att ha varit borta i nästan 2 månader. så nu är jag  på gång igen. jag tog ledig från det i helgen. men på måndag kör vi hårt igen!

idag har vi vart i smålandsstenar hos farmor som fyller 85 år idag, det blev massa kakor (såklart sju sorter, det är ju min farmor vi pratar om) och som att inte det var nog så blev de jättegod tårta efteråt också. så mysigt vi hade de, saga åt nog mest tårta av oss alla, min lilla prinsessa! ♥

ikväll blev det en slappekväll, killarna va sugna på utgång, så M och Selim åkte in till stan nu, men jag kände verkligen inte för det, så då stannar jag hellre hemma än att bara följa med för att liksom.

så det blir nog en tidig natt idag, om jag inte fastnar för länge i boken om Zlatan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0