då vart det bokat!

nu äntligen kan jag säga med säkerhet att jag kommer sälja mina smycken på en stor stor marknad i sommar! det ska bli så jäkla spännande. jag ska stå tillsammans med min kära pappa som håller på med träleksaker och massa annat i trä. duktig som få är han!

så pappa ringde alltså igår och kollade om det fanns plats kvar och yes det gjorde det, så nu är det spikat, första helgen i augusti är det som gäller och jag längtar redan!

men kanske dags att göra lite fler smycken då eftersom jag lämnat allting jag hade (rätt mycket) till butiken i getinge som öppnar på torsdag :)

marknaden har varje år ca 60 000 besökare på sina 2 dagar

 



Kommentarer
Linn-Mari

Niiiice!:) Good luck Frida :) Håper alt står bra til med deg! :D

2012-04-01 @ 22:50:35
URL: http://jstmilli.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0