film och mat

idag är jag ledig, sen jobbar jag lördag söndag! så vad ska man hitta på en sån fin dag som denna? ikväll vet jag iaf att jag ska laga god mat med fint sällskap =) hanna och alexandra kommer förbi så det bli myyys! M åker ju över till danmark idag så då passade det perfa att tjejerna kommer ikväll!

igår va jag som sagt hos min fina vän helena, vi lagade mat och drack lite vin, hur bra som helst. sen intog vi soffläge och kollade film. först blev det "the new guy" som vi var på exakt rätt humör för att kolla på. sen blev det mer, vi kollade på angelinas nya film som hon regisserat, "In the land of blood and honey" en mycket bra film som jag verkligen rekommenderar om ni inte sett den redan! otroligt gripande!

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0