fina dag

vaknade av att solen lös rakt i ansiktet i morse, irriterande första minuten när man fortfarande har john blund i ögonen men sen helt underbart och man kan inte ligga kvar då. så upp och fixa frukost, sån skillnad det är på humöret när det är soligt ute!

jag får sån underbar alanya feeling så fort solen visar sig och skiner lite starkare utan att det blåser. det påminner mig så mycket om den tiden jag bodde i alanya på vintern/våren där och solen började titta fram. man var snabb med att komma ut då för att bara ta en promenad i det härliga vädret, det var ju inte direkt någon högsäsong för jobb då så man fick ju roa sig med annat då :) vilken underbar tid det var, jag saknar det oerhört mycket för det var en av dom bästa tiderna i mitt liv!!

så dom känslorna bara rusar genom min kropp idag med delade meningar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0