full ös

ja idag mina vänner så blev det mycket att göra på jobbet, shiiises! det var strålande sol när jag lämnade lilla hylte och hade inga förväntningar på vädret i haverdal, meeeeen det sprack upp strax efter jag kommit och blev himla fint! det lockade mycket folk så vi hade massa att göra idag, så jag vet en (eller 3) som kommer sova gott inatt

btw så vart jag ju aningens nervös igår att jag skulle komma helt galen tid till jobbet i morse eftersom klockan skulle ställas om inatt, så jag helgarderade mig med dubbla alarm, både klockan 7 och 8 haha!

igår va jag hos min kära hanna och vi lagade god mat och slökollade lite på tv, kul som attan hade vi, båda vart nog lite trött och flummiga för vi skrattade i stort sett hela tiden och åt allt ;) lyckat ♥

hade tänkt göra lite klyftpotatis och kyckling ikväll när min andra hälft kommer hem, meen det verkar bli senare än vi tänkt så får nog ta den maten en annan dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0